Invitation

Hvem er du mon?

Hvorfor ikke starte 2015 med en varm invitation. Jeg har ofte funderet over hvem der mon læser med? hvad din/jeres interesser er? Og om du/i mon kunne have interesse i at mødes? Jeg er helt sikker på vi kan lære noget af hinanden og givetvis også nyde hinanden selskab, er du nysgerrig? af samme opfattelse?

Som udgangspunkt er det en bred henvendelse til alle interesserede, jeg er nysgerrig omkring om nogen? og evt. hvem der kunne være interesseret? Et høfligt svar kan du som minimum forvente.

Servitricen har jeg, så hvad siger du til et glas Whisky?

IMG_3347

Skriv en kommentar eller send en mail til sebastiansskrifte@hotmail.com

Måske høre jeg fra dig? måske ses vi?

Sebastian

7 thoughts on “Invitation

  1. Tak for invitationen; men jeg for mit vedkommende befinder mig bedst ved at forblive “a phantom in the cyberspace”.
    Såvel du som din kone har fået et par kommentarer fra mig tidligere, så måske kender du/I mig allerede lidt.
    Venligst
    Domus

    Like

    • Kære Domus
      Jeg glæder mig oprigtigt altid over dine kommentar! Din indsigt og interesse i at læse og forstå, gør dig til en mere end velkommen gæst, trods dit ønske om at forblive “gæst i cyberspace”.
      Kærligst Sebastian
      p.s. Ellers en god Whisky, serveret med ynde og… 😉

      Like

  2. Med den KVINDE, du har, forstår jeg godt, du ville være stolt over at vise hende frem og lade andre lære jeres forhold til hinanden at kende.
    Lidt kender jeg jer vist allerede gennem jeres blogge.
    Hvis der er noget, du synes, du under mere “private” former, ville uddybe, er du velkommen – også Sofie – til skrive til mig via den mailadresse, der findes på min blog.
    Jeg mener ikke, I skal have hemmeligheder for hinanden (vil jeg slet ikke tilskynde til); en udveksling af ideer/erfaringer osv. vil jo komme den anden til kendskab ved de oplevelser, I kom i besiddelse af.
    Somme tider kan det ubekendte (hemmelige – som hvis partneren f.eks. er blindfolded give en ekstra dimension).
    Venligst
    Domus

    Liked by 1 person

Skriv en kommentar